Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 22:22   #222
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg har kjøpt Lego City kalender til Storebror og en julegave til Lillesøster fra brødrene hennes.

Og så er jeg litt nysgjerrig på om Knerten skal ha juleselskap i år.

But offcourse.
Jeg har nesten fortrengt fjorårets tragedie, og går med lys sinn mot årets jul.
Foreløpig blir vi vel 12 stykker til bords, men det var vi vel på denne tiden i fjor også, hvis jeg ikke husker helt feil. Pluss hund. Jeg regner ikke med at vi blir kvitt kreket i år heller.
Så får vi smøre oss med tålmodighet og vente i spenning på om det dukker opp flere gjester i siste liten, og da gjerne folk vi ikke kjenner. Om juletreet også i år raser nedover gjestene, om hunden spiser opp alt gavepapiret, om noen i det hele tatt løfter en finger for å hjelpe til osv.

I år har Gemalen og jeg blitt enige om en liten vri: Vi skal ha med oss barna i kirken klokken 16:00 på Julaften. Gjestene får ikke komme før 17:30.
Haha, jeg fryder meg langt inn i margen ved tanken på dem som dukket opp 45 minutter for tidlig i fjor, helst burde dukke opp i kirken hvis de også i år planlegger å komme "litt" tidlig.

O' glade jul.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat