Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-24, 19:14   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.473
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du lest abort i Norge - den nye abortmeldingen?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg har ikke lest dem, men jobber litt med nemder. Jeg synes det er et merkelig system som egentlig er mest proforma. Fordi det er veldig vanskelig å tvinge noen til å gjennomføre svangerskap mot sin vilje. Og om det er proforma er det jo en fare for at det bare er en ekstra belastning for kvinnen.

Min profesjons rolle i samtalene er dog at kvinnen skal få noen å snakke med før valget og ha mulighet for å få tilstrekkelig informasjon. I tillegg til at det skal kartlegges at dette er kvinnens valg og ikke press fra andre.

Dog tenker jeg likevel at dette kan gjøres uten nemd.

Proformasystemer tar jo også ressurser fra et allerede belastet helsevesen, så det virker merkelig om vi skal prioritere nemder over andre, viktigere ting som trenger de samme ressursene.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat