Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-21, 20:54   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.422
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke hansker eller votter er best til vintersykling?

Jeg bruker følgende varianter og syklet 3 mil på vinteren til jobb.

Tykk tykk hanske eller hunmerhandske med tynn tynn ullhandske inni den, typ som er til langrenn, mine er merke Therese Johaug.
Ullhansker med stor vindtett vott utenpå. Stor ettersom du må kunne bremse uten problem. Hadde jeg hatt store/vide ullvotter hadde det fått å bruke isteden for hanske. De ytterste vottene ligner på slike barn kan ha i barnehagen med en kraftigere vott inni. Gjetter at mine er fra Bergans, men kan ha feil.

Jeg fikk barnevotter sist jul, men har ikke prøvd på vi tursykling pga hjemmekontor.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat