Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 11:46   #24
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Helt husmorhappy

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Men har ikke jobben en verdi i seg selv også? For min del skulle jeg gjerne hatt en mann som ville stulle hjemme og sørge for at huset var plettfritt og serverte hjemmelaget mat til enhver tid. Det ser dessverre ikke ut til at det er et realistisk alternativ, helt uavhengig av økonomi...

Jo, du har et godt poeng. Jeg hadde nok snart gått på veggen uten en jobb å bryne meg på.
Dessuten er det vel slik at dersom jeg skulle gått hjemme, hadde jeg vel ønsket at det var for å trene, gå turer, lese bøker og skrevet brev uten ungene i nærheten. Det hadde blitt lite husarbeid, baking og matlaging.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat