Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-20, 12:29   #566
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, så bra Milfrid!!!!!

.

Det er en helt nydelig følelse, det tar vanvittig på å gå i usikkerhet.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så deilig!

Jeg har funnet et knep som gjør at jeg kan hente inn igjen noen av admin-ene mine for et prosjekt og det er altså ingenting bedre enn å få folk litt i jobb igjen.



Den følelsen er fantastisk. Vår bransje er jo ikke den som er hardest rammet, tross alt. Jeg har utrolig vondt av alle de i reiseliv, underholding og utelivsbransjen som ser livsverk forsvinne. I år skal alle julegaver kjøpes lokalt i sentrum, og nå som inntektene øker igjen skal jeg bli vesentlig flinkere til å spise ute etc. det er jo en tragedie om alt vi er glad i av butikker osv er borte når dette forsvinner.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv