Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-24, 10:40   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.592
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, men det er jo mindre sannsynlig at man får det rett etterpå. Jeg mente å huske at sønnen til Malama gikk i 10. og da husket jeg jo rett. Da er det usannsynlig at han har kikhoste nå, hvis han følger vaksinasjonsprogrammet.

Jepp, han går i 10. og min hukommelse mener at han ble vaksinert mot noe i høst. Han følger i alle fall vaksineprogrammet.

Det er smitte på skolen, men de som går i 8 og 9 har vel ikke fått noe siden andre klasse da, evt er det vel sikket noen som ikke følger vaksineprogrammet også.

Så jeg tror nok min bare er forkjøla.

Hovedutfordringen min med ham nå er å sitte på jobb å fjernestyre ham til å jobbe med den 500 ords skriveoppgaven de skulle jobbe med i norsktimene på skolen denne uken, den burde vært innlevet innen skoledagens skutt i går (ukas siste norsktime) men han har bre vært med på en enste norsktime denne uken og derved bare så vidt begynt. Han har sendt mail til læreren og bedt om utsatt leveringsfrist siden han har vært syk hele uka, men nå er han noe bedre i dag så tanken er at han skal skrive på den i dag. Han har fått innvilget utsettelse av læreren, hvor lang skal de vist avtale på skolen neste uke, men jeg tenker at han bør i alle all ha kommet et stykke på vei, så han ikke må skrive hele oppgaven på toppen av alt annet neste uke. for all del, han er syk, men i dag er han mye bedre sier han, så noe kan hen vel jobbe med det....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat