Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-24, 21:13   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.593
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Mail om kikhoste fra ungdomsskolen. Ikke noen opphopning som er kjent pr nå, men noen smittede er det.

Vi har en forkjøla 10. klassing, men han hoster ikke noe særlig, han er klassisk forkjøla med snørr og gørr, slim i halsen og sånn. Han er fullvaksinert og søstrene er så langt vaksinert som de kan være i forhold til alder (8 og 13) Jeg og mannen har ikke tatt noen oppfriskningsvaksiner "hvert 10. år" som jeg leser er anbefalt, så vi tok nok siste når vi var i ungdomsskolen eller noe sånn. Det er litt lenge siden...

Tror ikke det er kikhoste han har fått nå, vi får nå bare følge med.

Jeg har en kollega som kom på jobb etter jul og hadde hoset lenge og sa at "det er vel 100 dagers hoste". Jeg tror nok ikke det, for det ble aldri SÅNN hoste, men hostet lenge gjorde han. Han trakk tilbake påstanden om 100 dagers hoste da jeg påpekte at det er et annet navn på kikhoste. Men ja, det er altså oppblomstring av det nå. Vi har heldigvis ikke småunger som ikke er vaksinert i hus lenger .

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat