Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-20, 09:47   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang vinterpose

Nå er vår arvet, så det er mulig de nye ikke er sånn, men jeg synes den er veldig glatt, både inni og utenpå. Også synes jeg den er stiv.

Vi har en Voksi City også, og den liker jeg mye bedre. Den er myk og deilig og ikke glatt. I følge Voksi sin nettside skal den også passe til fem år med forlengerdel, så da er de kanskje like lange? Jeg har ikke testet forlengerdelen på noen av dem, for frøkna her er bitteliten. Men jeg hadde utvilsomt valgt Voksi City om jeg skulle kjøpt, den er vi veldig fornøyd med.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat