Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-17, 12:02   #71
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Kul Madicken! Jeg likte den.

Jeg er visst godt i gang med julekalenderne. Takket være zinatara ble jeg inspirert til å lete litt rundt etter ting. Lillesøster er kjempeenkel, her er det hårstrikk, Elsaflette, Elsahansker, My little pony-figurer, Teeny Ty-bamser og Frostsokker i fleng, mens guttene er det mye vanskeligere å finne noe til så der har jeg ikke kommet like langt.

Julegaver har vi ikke engang begynt å tenke på. Vi tar nok en runde i diverse nettbutikker i november en gang slik vi pleier. Ungene har jo alltids en masse ønsker så den er grei, det er verre med sånne som svigerfar som aldri ønsker seg noe. Og så er det bittelitt absurd å gi 300 kr i julegave til min 22 år gamle nevø med millionlønn.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat