Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-17, 21:09   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul?

Ganske blank.

Yngste skal få dukkevogn, enten julaften eller dagen etter (aka toårsdagen hennes)

De store vurderes det noe snakk om nettbrett (lurer på om mannen er noe lei av at for tiden deler hele familien, i praksis han og de to store ungene, på et) vi begynner å ha nok lego i hus. Bøker har endelig eldste begynt å sette pris på, så vi får se. Yngste er litt vanskeligst, i det at hun skal ha gave to dager på rad og trenger reelt sett ganske lite. Men dukkevogna etter eldste begynner å merke bruken, så det er greit at hun får en egen. Muligens trille i år og vogn neste år, vi får se.

Jeg strikker forsåvdt genser til begge de store, men har ikke tenkt på det som julegave, all den tid jeg hadde håpet å ha dem klar for den tid og de skulle få ta dem i bruk. Ja, og de har selv dels vært med på valget av hva jeg strikker og farge på ganet etc. Ynstemor får arve en dress jeg strikket til eldste for fem-seks år siden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat