Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-20, 07:39   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave fra bror til søster

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gina; jeg har sett slike bokser hos gullsmed. Tror de er laget av porselen.

Hun liker ikke å bruke ring, synes det er ubehagelig. Men armbånd, øredobber eller smykke kan absolutt være en ide. La han velge motiv også. Jeg så en gang en plansje (hos Kitch'n tror jeg) med "standard" figurene og en beskrivelse av personlighetene deres. Kanskje en av dem passer ekstra godt på henne? Evt sesongens, til minne om dette året.

Han selv foreslo Mummikopp og tallerken. Hun liker godt Mummi.

Synes du skulle gå for hans forslag. Fine ting, og litt ekstra hyggelig med noe han har kommet på selv. La han få velge ut motiv selv også. Jeg så en gang en plansje (tror det var hos Kitch'n) med en beskrivelse av egenskapene/personligheten til de ulike figurene i mummi-universet. Kanskje det er en som passer ekstra godt til henne? Hvis de fortsatt har den i butikken går det sikkert an å få en kopi, eller ta bilde av den, og levere med beskrivelsen. Evt sesongens motiv, til minne om det året hun ble konfirmert. Eller bare en som han synes er fin, som han tror hun vil like.

Edit: Tror det var noe sånt som denne de hadde i butikken.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-08-20 kl 07:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat