Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-20, 15:15   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette en god artikkel? (lenke i innlegg)

Jeg synes det er kjemperart at trådstarter synes dette er usmakelig,
Jeg oppfatter det som en klassisk featuresak der denne guttens historie er tema, og ikke hodeskader generelt.

Litt på siden av tema, men jeg husker for 11-12 år siden, da var det en kjent norsk kvinne i en ledende stilling som fikk brystkreft. Det var flere saker om henne, og hvordan hun jobbet som før og nærmest «stakk innom for kreftbehandling i lunchen».
I denne perioden var min beste venninne kreftsyk, og hun var så eitrende sint over disse reportasjene, hun mengde de glorifiserte krefthverdagen og skape forventninger til andre kreftsyke.

Kanskje litt det samme som her, saken vil nok oppfattes ulik alt etter hvilken hatt man har på seg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat