Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-20, 08:31   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ja vi elsker" 17. mai klokka 13. Synger du med?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg er ikke norsk nok til å gjøre det, men vi får se om de to eldste barna gjør det. Minstemann og mannen kommer til å være på spilloppdrag da, så de gjør sikkert det.

Det handler vel ikke om å være norsk nok?

Jeg synger generelt ikke, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Er vi et sted det er naturlig å høre andre synge, gjør vi sikkert det.

Jeg syns det er helt greit at det gjennomføres ulike stunt denne dagen med synging og dansing. Det er jo bare å la være å bli med om man ikke vil, og la dem som liker det være happy med det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat