Tråd: Billig sykkel
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-20, 17:25   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig sykkel

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvorfor nekter han brukt? Fordi han synes prosessen er klein, eller fordi han ikke vil bruke en brukt sykkel? Hvis det første, så ville jeg bare skaffet han en sykkel på finn til noen hundrelapper. Hvis det siste, så hadde han i mitt hus fått fortsette å gå.

Vet ikke, han er ikke tilsnakkelig akkurat nå. (Av andre grunner.)

Når det er sagt, er det overhodet ikke jeg som skal betale sykkelen uansett. Det har det aldri vært snakk om. Han skal betale selv. Jeg ville bare hjelpe ham å få tak i en så billig som mulig. Han tjener penger, har mye sparepenger og har i praksis ikke noe forbruk, men han har begynt med kjøretimer nå, samt kjøpt seg skole-PC, så jeg synes vel ikke han trenger å bruke mye på en sykkel som han uansett ikke er særlig interessert i heller, egentlig. (Jeg synes han bør ha. Han får ikke ta bussen i disse tider.)

Edit: Han sier nå at «hvis jeg skal kjøpe sykkel, vil jeg vil ha en som er ny», og når jeg spør mer om dette, gjentar han bare dette. Det er forsåvidt hans penger og hans valg, men jeg synes det er fryktelig unødvendig.


Sist redigert av Hyacinth : 07-08-20 kl 18:05.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat