Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-19, 19:55   #92
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg har vært og stemt i både kommune- fylkesting- og kirkevalget nå. Jeg har både krysset opp en kandidat på lisen "min" og ett inn en kandidat fra en annen liste i kommunevalget.
Jeg synes det er skikkelig vanskelig og jeg har ikke noe fast parti, men har sirklet rundt sentrum på begge sider av rød/blå-skillelinjene lenge.

Men jeg er spent. Jeg håper det blir litt forskyvninger i sammensetningen i kommunen vår, selv om jeg er sikker på at vi kommer til å være blå her ute også etter dette valget.

Og det er noe spesielt med valgsendingene på TV.

(Og så utrolig fint hår Trine Eilertsen har! :shallow: )

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat