Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-19, 23:07   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Risikabel tråd, alltid noen her inne som gjør det andre irriterer seg over, og føler seg truffet. Men jeg tar sjansen... Det er ikke så mye jeg irriterer meg over (lenger), jeg har blitt imponerende overbærene med tiden. Men noe er det:

-Halvkvedete viser som bare noen få involverte forstår irriterer meg. Hva er vitsen liksom?
-Boomerang-effekt på insta.
-Skrivefeil.
-Klaging over at det snør. Hver gang det snør.
-Også det åpenbare da, lenker til artikler fra resett.no og lignende, kvakksalvere som reklamerer for sine mirakeloljer og annen humbug. Men siden jeg har redusert fb til et gedigent ekkokammer så ser jeg ikke så mye av sånt lenger.

Også er det mye som jeg forsåvidt himler av, men som egentlig mest av alt morer meg, mer enn det irriterer. Den eldre gardes visdomsord, kjærlighetserklæringer og vitser på kitchy bakgrunn på face, fjortisenes raushet med komplimenter og vokaaaaaler på insta, og #folk #som #hashtager #alle #ordene #i #en #setning for å nevne noe.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-08-19 kl 08:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat