Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-13, 00:08   #39
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg planlegger neste jul fra romjula året før. Det er jo da jeg sitter midt i det og har klart for meg hva jeg må huske/glemme til neste år. Også har jeg lister jeg tar frem hvert eneste år. Lister for julekort, julegaver, adventskalendergaver, julegaver, ting som ideelt sett bør være gjort i huset i løpet av høsten, aktiviteter for store og små i desember, matliste, selskapsliste, bakeliste... det kan rett og slett ikke bli for mange lister når det kommer til jul.

Vi har billetter til intet mindre enn tre teaterforestillinger i desember. Det tok litt av. Julegjester får vi også i år - og det er ikke bare jeg som gleder meg til jul. Ungene snakker om tradisjonene i desember gjennom hele året.

(Hadde det ikke vært for julen ville vinteren vært alt for mørk og lang og trist. Julen gjør at mørket blir koselig, november og desember forsvinner i koselige aktiviteter og planlegging og tristheten får såvidt bare stikke nesten frem i januar før hagesesongen begynner igjen.)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat