Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-19, 10:23   #44
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test av ny inntaksmodell til vgs i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Min dyslektiske unge jobber tre-fire ganger så hardt som de to andre, og hun kommer nok ikke til å få like gode karakterer i teoretiske fag. Hun er absolutt like smart som de to andre, men hun må jobbe mye hardere for å få til nesten like bra resultat. Man kan ikke si at gode karakterer = hardt arbeid, det vitner om lite modenhet og empati, rett og slett.

Jeg var blitt nesten konfirmant før jeg skjønte at ikke alle tenker like fort, noen må jobbe i mange mange timer for å få til det andre skjønner med en gang, ikke alle er like smarte og noen får det rett og slett ikke til, uansett hvor mye de prøver. Jeg følte meg ganske dum da det gikk opp for meg at jeg bare hadde forutsatt at folk kunne ta seg sammen.

Noen har 80 i IQ. De skal også få gå på skole, de skal også lære noe, de skal også ha en jobb.

Åh, fy søren for et godt innlegg! Takk!

Darth er aktiv nå   Svar med sitat