Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-23, 15:34   #102
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.009
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Studentflyttetråden!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har dere tips til innboforsikring for studenten som dekker litt raust.., feks inkludert mobil og evt sykkel.... eller bruker man kanskje der man har bankforbindelse? Min har i DnB.

Synes ikke det har vært lett med å kjøpe brukt. Da måtte vi droppet handling og han måtte ordnet det selv utover i ukene.
Vi har vært 5 dager på hotell og hjulpet han å få ting inn. Vi hadde stappfull bil og takboks og kunne ikke ha fått med mer.
Har ikke kjøpt alt det dere har listet opp. Han har så han kommer igang i hverdagen.
Han får finne ut av resten selv.

Mine er dekka av mi forsikring så lenge de studerer og ikke melder flytting i folkeregisteret.

Da Herremannen hoppa av studiet og måtte ha egen, ordna han via samme som jeg har (Fremtind via Sparebank1), og betaler mellom 100 og 150 kr/mnd. Det var såpass lavt at han ikke gadd å bruke tid på å sjekke andre. Dette var "idiotforsikringa" som dekker "alt".

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat