Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-20, 21:14   #33
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av politiet i rasistiske tilstelninger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hørte på Aftenpodden der de snakker om "gamle dager" der alle sto opp mot Arne Myrdal, men det var ikke helt sånn. Før alle gjorde det, hadde venstreradikale og blitzere tatt kampen lenge allerede mot Myrdal og hans kumpaner, mot nynazister i Brummundal osv. det var først etter dette, at alle stilte opp. Kanskje man trenger noen av dem som ikke protesterer fredelig for å åpne øynene hos folk flest?

Kanskje vi som er fredelige og voksne kan stille opp litt mer, for å roe stemningen? Selv om det krasjer med leksehjelp og middag og helgehandel.

Følger deg langt på veg, og tenker det er helt naturlig at unge og voksne velger ulike uttrykk for sine protester. Barna mine er mye mer absolutte og skarpe i sin uttrykksform enn det jeg er, selv om det vi mener er ganske det samme. Kanskje er det livet som har skjedd, og erfaringen min som gjør det. Jeg synes det er på sin plass (og forventet) at voksne har et mer gjennomtenkt forhold til rett og galt og hvilket handlingsrom som finnes.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat