Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-24, 12:49   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.542
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Oslo med (garantert) dobbeltseng?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

VI har alltid med oss strips og stripser sammen beina på sengene om nødvendig

Ikke akkurat svar på det du lurte på, men tips å ta med seg dersom hotellet ikke holder det de lover.

Det var et godt tips!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg mener at Karl Johan Hotell bare hadde kontinentalsenger. Vi ønsket oss nemlig det motsatte, men havnet i samme senga.

Ja det er jo like ille andre veien. Å dele seng når man helt vil unngå det er også ganske kjipt.

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Booking.com og den type cowboy-bedrifter (Ja jeg vet, ikke helt nøytral...) kjøper rom etter såkalt ROH prinsipp, altså Run Of House - Det som er ledig ved innsjekk. Skal du være garantert noe bør du gå direkte til hotell eller en aktør som selger spesifikke romtyper.

Når det er sagt er det ofte ikke vanskelig å velge romtype ved innsjekk.

Da burde de vært ærlige om det. Altså at bookingen vår var annenrangs, og anbefalt meg å booke via hjemmesiden.

Det kostet foresten 2500kr mer. Jeg måtte jo sjekke.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat