Sv: Bøker lest i 2018
januar
1. Lasaruseffekten - Tom Egeland
2. Holding - Graham Norton
3. Grünerløkka: fortellnger - Carl Johansen
4. Berge - Jan Kjærstad
5. Gå dit hvor hjertet fører deg - Susanna Tamaro
6. Dødsdømt i Kongo - Kari Hilde Hodne French
7. The Hate U Give - Angie Thomas
8. Se meg, Medusa - Torkil Damhaug
9. Dumme, dumme hjarte - Linda Klakken
10. Fra A til nå - Ellisiv Lindkvist
11. Slekters gang - Jan Kjærstad
12. Tåkens hersker - Carlos Ruiz Zafón
13. Rigels øyne - Roy Jacobsen
14. Krittmannen - C.J. Tudor
februar
15. Alle disse dagene - Tove Braathen
16. Talte dager - Heidi Linde
17. Opprinnelse - Dan Brown
18. Himmelske tilstander - Tove Nilsen
19. Historia om det nye namnet - Elena Ferrante
20. Andre folks døtre - Amy Gentry
mars
21. Byens spor - Lars Saabye Christensen
22. En ulastelig mann - Jane Gardam
23. Mirror, Mirror - Cara Delevingne
24. Her er jeg - Jonathan Safran Foer
25. Kvinner ser på menn som ser på kvinner - Siri Hustvedt
26. Myrkongens datter - Karen Dionne
27. Den nye gutten - Tracy Chavlier
28. Call Me By Your Name - André Aciman
april
29. Født til å løpe - Christopher McDougall
30. The Underground Railroad - Colson Whitehead
31. Bli hvis du kan. Reis hvis du må. - Helga Flatland
32. Alle vil hjem. Ingen vil tilbake - Helga Flatland
|