Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-17, 16:16   #125
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Den står på leselista mi og så har vi den ikke! Kan jeg låne den når du er ferdig?

Leser på Kindle så det er kanskje litt vanskelig rent praktisk sett.

Sitat:

Akkurat nå leser jeg Dagdrivergjengen av John Steinbeck. Jeg liker skrivestilen til Steinbeck, hvordan han kan beskrive de helt sinnsykeste handlinger i en helt dagligdags fortellertone, slik at det nesten virker normalt. Og så får jeg hunret og ledd ganske mye og det trenger jeg for tiden.

Leste tilfeldigvis Alle tiders torsdag av samme forfatter i fjor, den var faktisk skikkelig festlig.

Akkurat nå: Pesten av Albert Camus. Det vil si, jeg leser den i engelsk oversettelse (leste den på norsk for mange hersens år siden; fransk er uansett gresk for meg). Passer bra nå som jeg er sykmeldt hele uka.

Har siden sist også lest Binti av Nnedi Okorafor, Death's End av Liu Cixin, Empire Games av Charles Stross, Among Others av Jo Walton, We Are Legion (We Are Bob) av Dennis Taylor samt Bror din på prærien av Edvard Hoem. Går unna i brukbart tempo så langt i år!

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv