Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-20, 09:27   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Vi så episode 7 i går. Bare en igjen! Jeg må si at dette er noe av det absolutt beste jeg har sett på lenge. Vi så også Ex Machina (minus de siste 20 minuttene, så ikke si noe. Jeg skal se det i dag) i går, og det er jo egentlig en variant av samme tematikk.

Teorien om at dette egentlig er en simulasjon er plausibel. Gårsdagens episode starter med huleboere, og jeg fikk sterke assosiasjon til Platons hulelignelse (at det vi ser ikke er den virkelige verden, bare gjenskinnet av den på huleveggen). Vi får også vite hvem den hjemløse mannen er. Jeg hadde forventet meg noe mer av det. Det var litt meh. Men plukket opp noe fra tidligere da, og tar også opp determinisme; Lily kan ikke endre det som har skjedd, men hun har valg for fremtiden sin, mener han.


Fun fact: Hun som spiller Amaya heter også Amaya i virkeligheten og er datteren til hun som spiller Lily.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 10-04-20 kl 09:52.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat