Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-18, 21:41   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan legge ut en "frittstående" PDF-fil på nett?

Jeg bruke Adobe Spark Page og skal lage en side til elevene mine om et tema. Det er endel begrensinger der, men jeg liker oppsettet. Jeg tror elevene vil like det. Det jeg ønsker er å legge inn PDF-filer her og der som de kan trykke seg inn på for å finne mer info osv. Jeg kan ikke html eller noe som helst annet som har med å lage websider fra grunnen av.

Er det noe som kan fortelle meg hvordan jeg går frem for å legge ut PDF-filene på nett? Hvis dere skjønner hva jeg mener. Går det ann liksom? Uten at den ligger hos noen?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat