Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-13, 10:31   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Det var ikke rettet til deg, Bomull, mer en generell betraktning og et svar til et spørsmål lenger oppe i tråden. Du har jo allerede sagt at du ikke er komfortabel med denne formen.

Og til bursdagsspørsmålet; jeg er like imot å invitere bare gutter eller bare jenter. Dette med foreldregruppa på en skole er likevel litt annerledes enn bursdag eller syklubb, synes jeg. Å utelukke halvparten av foreldrene fordi de er feil kjønn er mer enn middels sært synes jeg. Noen har løst det med å arrangere fedrekvelder også, helt greit. Selv om jeg ikke for mitt bare liv kan forstå at det skal være så komplisert å arrangere for alle.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat