Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 10:46   #44
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

For å svare helt ærlig så tror jeg at jeg må si ja her.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror det er helt naturlig at man svarer kjente nick raskere enn ukjente nick.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har det slik når jeg er på fest også jeg: når det kommer en gammel kjenning inn av døra, er jeg raskt ute med å hilse på vedkommende og ønske ham eller henne velkommen. Fremmede er det lettere å ignorere. So sue me.

Men hva med vanlig høflighet, at man sier hei til nykommere uansett om man kjenner dem fra før eller ei?

Hei, forresten, Karamell

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mange har ikke rukket å finne seg helt til rette selv ennå, så det å snakke om hvordan "nye medlemmer" behandles blir nesten litt søkt på et så tidlig tidspunkt.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror ikke det ligger noe symptomatisk i at du har fått få svar, og jeg tror ikke det er grunnlag for å trekke noen konklusjoner om hvordan forumet fungerer ut i fra hvordan det har vært i bruk den første uken.

Førsteinntrykket betyr ganske mye, og jeg synes absolutt at alle bør føle et ansvar for å ønske hverandre velkommen inn eller velkommen etter. Hvordan skal ellers forumet utvikle seg sundt, hvis man allerede fra starten gir inntrykk av at man helst "holder seg med" dem en kjenner godt fra før?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat