Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-08, 10:43   #206
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan jo føye på et punkt til slutt Liven:

"Du bør være mest mulig som resten her, så vi slipper få noen nye meninger og nye personligheter å forholde oss til".

Guuud så sidrumpa FP fremstår.

Jeg har inntrykk av at alle liker noen som har litt personlighet (og det er ikke automatisk at man har personlighet fordi man er en kranglefant) og at folk har meninger som ikke er som andres.

him har for eksempel så godt som alltid en spennende vinkling på kompliserte saker og skriver godt om det, og jeg har inntrykk av at det er fler enn meg som respekterer henne og det hun skriver.

Jeg har derimot inntrykket at det som det er lav terskel for her, er oppgulp og popularistiske meninger som den som sender dem ut hverken klarer å argumentere for eller egentlig vet hvorfor de mener det selv. Det er også lav terskel på formen meningene kommer med. Dersom man har tenkt at folk skal høre på hva man sier, så presenterer man meningene i en form som er lett tilgjengelig.

Om man kommer inn på forumet med stygg tekst, alt for mange smileyer, hissige utsagn som ved første øyekast ikke er noe mer interessante enn hva man leser på førstesiden av VG, ja da bruker jeg omtrent like mye interesse og tid på den personen som jeg bruker på en fyllik på bussen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat