Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-09, 10:43   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnefrie soner, er det helt problemfritt?

Jeg tror for øvrig ikke samfunnet vårt kommer til å bli særlig segregert, selv om jeg skjønner hva du mener, Esme. For det første er dette helt klart et high-price-tilbud, som bare en liten del av chartersegmentet kommer til å benytte seg av. Og personlig synes jeg det er like greit hvis mine to hypers slipper å plage surmagede direktørfruer. De oppfører seg faktisk OK på fly (de er iherdig tilvent), men ellers er de unektelig høyt og lavt, og jeg blir ganske stresset av tanken på at de er plagsomme for andre.

Jeg ville derimot mye heller laget barnesoner enn barnefrie soner. Det har noe med innstillingen å gjøre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat