Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 09:42   #49
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Har følt på dette selv i det siste. Mest for min egen del. Tjorven sa det veldig treffende. Det er oss voksne som kjøper og kjøper. Ungene våre har en del leker, men langt fra overflod. Men de ønsker seg veldig lite til bursdager og jul, rett og slett fordi de ikke vet hva de skal ønske seg.

Jeg har som tiltak for min egen del lagt en liten notisbok i vesken min. Der skriver jeg opp ting og tang som jeg ønsker meg. Ting som jeg egentlig bare kan gå å kjøpe meg, men nå skal jeg prøve å være litt fornuftig og heller ønske til bursdag/jul. I boken skriver jeg også opp ting til ungene og ideer som popper opp som jeg kan gi til andre.

Et annet tiltak jeg har innført for meg selv er at jeg skal tenke meg to ganger om før jeg kjøper noe.

Datteren vår fikk nyoppusset rom til bursdagen. Hun ble kjempeglad! Jeg slet litt med at hun ikke fikk innpakket gave, men klarte å la vær og gi noe uteom. Et godt eksempel på at det er oss voksne som er den kjøpegale

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat