Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-18, 15:18   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med HEFs leirkurs (konfirmasjon)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan har det fungert for de som har reist uten å kjenne noen, tro...?

Det kommer nok an på hvordan de er skrudd sammen. Jeg sender avgårde begge mine to på leir uten at de kjenner noen andre, og de kommer hjem igjen og har fått nye venner. Hver gang. At dette skjer med den supersosiale snuppa mi er ikke overraskende, men når knerten også klarer seg helt fint så tenker jeg at de er flere på slike kurs som ikke kjenner så altfor mange og er i modus til å være selskapelige.

Jeg har foreløpig ikke barn i konfirmasjonsalder, men snakker om sommerskoler, vinterferieleire, Hudøy osv.

(MEN; når du stiller slike spørsmål på vegne av din datter, så innser jeg jo at det ikke er så forskrekkelig lenge til jeg også har barn i konfirmasjonsalder. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat