Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-21, 19:00   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til rammeverksted i Oslo-området?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Min venninne er meget flink og svært kunstisk og veldig opptatt av håndverket. Utdannet i Italia. Prisnivå er jeg mere usikker på. Bedriften heter Rammeverket og holder til i Jacobs Aalls gate på Majorstuen.

Da er jeg rimelig sikker på at det er henne jeg har brukt. En utrolig hyggelig og flink dame med sansen for å finne riktige rammer som passer både til bildet og til kundens stil/interiør og ønsker. Jeg har brukt dem flere ganger og har alltid vært veldig fornøyd. Om prisen ligger over eller under andre tilsvarende steder, vet jeg ikke, men det er klart at det å ramme inn et bilde, ikke er billig. For eksempel husker jeg godt at jeg var der med et bilde laget av en gatekunstner i New York. Vi hadde betalt 20 dollar for bildet og rammet inn for kr 2.600,-. Totalt var det kanskje ikke så dyrt, men litt komisk at innrammingen var så mye dyrere enn kunsten. Hehe. Vi har fått rammet inn totalt 6 bilder der. Tre av dem skulle forresten være en del av en større bildekollasj på en vegg, med ulike rammer som skulle passe sammen, men ikke være like. Hun engasjerte seg virkelig for å få dette gjort og jeg er fortsatt superfornøyd med resultatet.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat