Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-20, 11:06   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man få varsel ved endringer i kalendre (outlook)?

Hei, jeg skjønner ikke helt problemstillingen, så bær over med meg om jeg er helt på viddene.

Vi bruker outlock/365 på jobb. Jeg har min kalender og tilgang på ulikt nivå til de fleste andre i organisasjonen. For utadrettet aktivitet har vi også en felleskalender. Jeg bruker informasjon om de andres planer til å planlegge og invitere til møter. Det betyr at jeg kan sjekke om de har tid når jeg tenker å samle folk. Så sender jeg ut invitasjon som de godkjenner eller ikke godkjenner. Om jeg trenger møte med en eller flere kollegaer på et gitt tidsrom, inviterer jeg. Dersom de flytter sine avtaler i tidsrom som vi ikke skal møtes, så angår det ikke meg.

Det som er utfordrende hos oss er at ikke alle har oppdatert kalender, slik at det er vanskelig å planlegge møter fordi de har planer som ikke står i kalenderen... Men når noe først er avtalt så må vi forholde oss til det.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat