Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-15, 09:25   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bygutten og den halve grisen

Dette får meg til å minnes en sen lørdag natt en gang for minst 25 år siden mens jeg ennå bodde hjemme. Jeg kom hjem fra fest og skulle bare innom badet en tur. Jeg reagerte på at dusjforhenget var trukket for foran badekaret, det pleide det aldri å være. Jeg hadde vel ikke helt begrep om at det var sen natt/tidlig morgen, så jeg tenkte at det var broren min som badet og fant ut at jeg skulle skremme ham. Jeg listet meg fram og rev dusjforhenget til side mens jeg ropte ett eller annet. Det var ikke broren min som lå i badekaret, men en stk gris, fint delt på langs og med halve tanngarden lysende mot meg. Jeg hadde ikke fått med meg at foreldrene mine hadde hentet slakt slik de gjorde hver høst. Siden de kom sent hjem med herr gris, hadde de bare slengt ham på en presenning i badekaret for å partere den neste morgen. Jeg har aldri likt badekar etter den opplevelsen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat