Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-15, 19:36   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Vår lille italienske mynde har brukket foten. Begge beina i forbenet knakk rett av. Det var et komplisert brudd og veterinæren brukte 3 timer på å operere han. Jeg har ikke sett benet hans uten bandasje før i dag og det var et sørgelig syn. Det er deformert i mine øyne, jeg skjønner ikke at han noensinne kan klare bruke foten igjen... Jeg visste det ikke var rett, men ikke så skjevt. Tankene tok meg med en gang. Var det riktig å operer han? Vil han få et fullverdig liv? Uff.
Det er operert inn en pinne (plate fikk ikke plass) og foten vil altså gro skjevt. Om den i det hele tatt gror. Det vil vi først se om 3 mnd.

Flere som har opplevd kompliserte benbrudd? Eller kanskje amputert benet? Vil gjerne høre noen oppløftende historier.

Vinkelen av foten på bildet er slik den er i virkeligheten.


Sist redigert av Avatar : 20-09-15 kl 17:47.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat