Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-09, 14:06   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo-oppskrifter

Dette er en av de beste iskremene jeg har smakt, og såå lettvint da. Og ingen skumle tilsetninger, om man ser bort fra litt Sukrin (som er naturlig). Man må for all del bruke sukker (feks. rørsukker) om man heller vil det.

Rett og slett kjør en pakke frosne bær (3-400 gram) i food processor sammen med et par dl iskald kremfløte og 2 egg + litt søtning. Kjør til alt er godt blandet. Min ble litt slushete så jeg satte hele bølja inn i fryseren en stund. Noen har prøvd å ha 1-2 isbiter oppi sammen med det andre og da går det visst litt bedre, jeg turte ikke å prøve det med svigers sin 40 år gamle maskin her. Men det skal jeg prøve når vi flytter.

Det ble altså SÅ godt! Sønnen min fikk smake litt og han satt med munnen på vidt gap, smattet høyt og sa NAM NAM hele tiden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat