Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-18, 08:08   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om eggdonasjon da?

Ingen høyrefolk her tydeligvis!

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Jeg tenker at så lenge vi godtar sæddonasjon, så får vi godta eggdonasjon.

Jeg også er her. Jeg synes det er veldig vanskelig å si at sæddonasjon er ok, men ikke eggdonasjon. Jeg skjønner det er mange etiske problemstillinger, men ser ikke helt forskjellen mellom sæd og egg. Tenk feks på denne saken. Jeg tenker at grunnen til vi kan ha dette i Norge er samfunnsystemet rundt - hvis det ikke fungerer tror jeg de etiske problemstillingene vil hope seg opp ... Jeg mener jo tildels de gjør det i feks USA hvor donorene er "klassifisert" via IQ feks.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva tenker dere om finansiering? Får ikke ristet eggene ut i en kopp...

Jeg tenker at det nå tvinger seg frem en restruktrurering av helsevesenet hvor vi må betale mer uansett. Jeg er ganske sikker på at den sosiale jevnheten vi har sett i Norge står for fall. Ikke til neste år, eller året deretter, men på sikt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat