Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-18, 08:48   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om eggdonasjon da?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

I Norge er det bare åpen sæddonasjon som er tillat, og da har barnet mulighet til å finne ut av sitt biologiske opphav senere, etter fylte 18 år.

Det har man som adoptert også. Det har jeg rettigheten og muligheten til. Det er bare det at jeg også har informasjon som gjør at fordelene klart oppveies av store ulemper. I mine øyne. Det er et dilemma, i ordets rette forstand. Som sagt, de potensielle problemene undervurderes. Og som «barnet» i denne sammenheng, så er det jeg som aldri fikk valget, men sitter igjen med konsekvensene. Jeg er i mot. Jeg kunne vært i mot adopsjon også, men det er tross alt litt annerledes når det gjelder barn som allerede er født. Jeg ser at fordelene da kan oppveie ulempene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat