Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-24, 21:09   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men er bildet gitt ut for å være av familien her og nå? Jeg forsto det mer som at hun la ut et bilde av seg og barna (fra før operasjonen en eller annen gang), i anledning morsdag.

Jeg skjønner heller ikke de voldsomme spekulasjonene. Det ble varslet at hun skulle være borte fra offentligheten til etter påske. Da er det jo ikke sensasjonelt at hun ennå ikke har vært å se offentlig. Det er jo tross alt fortsatt FØR påske.
Så kan man sikkert kritisere kronprinsfamilien for å ha valgt å holde helsa hennes privat. Alle har rett til privatliv om sin helse. Det er derfor leger har taushetsplikt. Men det er sikkert lurere å være åpne, slik Mette Marit har vært åpen om sin sykdom.

Jeg er enig i dette. Det er storm i et vannglass. Jeg mener at bildet burde vært merket, men dette er altså en helt vanlig photoshopping av bilder som fotografer gjør hele tiden. Det er kjempevanskelig å ta gruppebilder der alle ser bra ut så det er relativt vanlig å ta flere enkeltbilder og sette dem sammen. Men gjøre en mye bedre jobb enn dette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat