Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-14, 18:54   #11
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Førstehjelpskills] Reponering av brudd

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ok. Da skal jeg huske WWED og dra brudd på plass. Er det tungt? Jeg ser for meg at muskler og sener og ben er litt "treigt" å dra liksom. Er det lurt å få en annen til å holde ovenfor bruddet hvis man har flere i nærheten?

Jeg har aldri opplevd denne type skade, så jeg er spent på hvordan jeg vil reagere hvis jeg kommer over det. Jeg har holdt hodet kaldt i andre liknende situasjoner, så jeg tror jeg skal få det til.

Når det er alvorlige brudd så er det nokså dinglete faktisk. Og det er bare å rette ut med hendene. Men ikke bruk fingertuppene liksom. Og ta et ordentlig grep over og under bruddet og rett det ut i en fast og bestemt bevegelse mens man trekker delene litt fra hverandre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat