Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-20, 20:06   #370
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Lagra den oppskrifta i går.
Ble det bra?

Nja. Jo. Jeg blir ofte litt skuffa over hans oppskrifter. Nå er jeg inne i en fase hvor jeg tester ut en del av det, og det kommer av at jeg ser mye på Keep Cooking and Carry On. Og andre matprogrammer. Generelt ser vi mye på matprogrammer. Og jeg liker ham veldig godt! Og det ser alltid utrolig enkelt og smakfullt ut, og han er veldig flink til å snakke opp maten med superlativer i fleng.

Men når jeg prøver det selv, så er det i grunnen sjelden det smaker SÅÅ fantastisk som han skal ha det til. Middagen i dag var god, for all del. Lettvint også. Men egentlig en helt ordinær tikka masala, hvis jeg skal være helt ærlig. Ingenting galt med den. Men ikke wow heller.

Hyacinth er ikke aktiv