Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 13:49   #141
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.892
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Vår plan er å strekke ut pappaperm og ta 50% ulønnet perm fra februar til august etter jeg er ferdig med 45 uker (80%) og ferie fra 2013. Da er barnet ett år, og jeg kan ta en times ammefri om det trengs. Med ferie for 2014 og avspassering går det akkurat opp.

Han tar perm to dager i uka, mens jeg jobber 2,5 dag (den halve dagen fra 15-19). Gjorde det på samme måte sist, men da fra april-august. Vi har begge fleksible arbeidsgivere, så kan legge opp hvilke dager vi jobber. 100% ulønnet har vi ikke råd til (og jeg har nok lyst til å gå på jobb igjen).

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat