Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-23, 10:53   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passasjer på lett motorsykkel

Da min daværende 17-åring hadde kjæreste med lettsykkel satt jeg ofte med hjertet i halsen, og hvis jeg hadde trodd at jeg hadde makt til et forbud ville jeg gjort det, men jeg tror at hun uansett ville sittet på, bare uten at vi visste det.

Jeg rådførte meg med kjentfolk med sykkel, og endte med å kjøpe jakke til henne, og krevde at hun alltid brukte den. Hjelm var en selvfølge, og hun ville nok hatt sin egen etter hvert, men forholdet tok slutt før hun kom så langt.

I ettertid har hun fortalt meg at de kjørte ut av veien en gang, en brå grusvei med skaug på siden. Det hadde vært litt skummelt, men ikke farlig eller vondt.

Hun var en periode veldig opphengt i at hun skulle ta MC-lappen selv, så jeg er ekstremt velvillig på utlån av bil, sånn at hun forhåpentligvis glemmer drømmen om sykkel, når bil er så behagelig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat