Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 10:40   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvorfor er det så mye mer i teressant om man liker alkohol eller ikke, i forhold til om man liker fisk eller ikke feks?

Det er nok noe med at folk flest ikke har noe pasjonert forhold til fisken sin, mens alkohol for veldig mange (enten man liker det eller ikke) har en ganske stor betydning i livet, i alle fall i visse sammenhenger. Fisken gjør så vidt jeg veit ikke noe med hvordan folk oppfører seg eller føler seg, mens alkohol har en helt annen rolle som stemningsskaper - for mange. Jeg synes ikke det er rart at folk kan "undre seg" (som jo har blitt litt av et belastet uttrykk) over hvorfor andre gir avkall på denne gleden som f.eks. vin innebærer for en del av oss.

(Og nå skal jeg gi meg før jeg havner i enda en opphetet alkoholdiskusjon på nett. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat