Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-19, 15:32   #833
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Møkkadag! Jeg føler meg litt lurt og jeg er egentlig ganske lei meg. Vi omorganiserer og min er en av tre avdelinger skal ha ny leder. Han som er leder for det hele kom til meg og ba meg søke lederjobben i min avdeling. Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang, men jo mer jeg tenkte på det, jo mer fikk jeg lyst til å prøve meg. Det ble intervju og alt gikk greit, men så i dag fikk jeg vite at jeg ikke får jobben. Nå føler jeg meg rett og slett litt lurt. Hvorfor ba han meg søke i det hele tatt?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv