Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-18, 11:07   #69
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Er dette greit?] Håndhilser ikke på kvinner

Jeg er selvsagt enig i at det er en annen sak om man ikke håndhilser på noen. Men jeg synes uansett at det også kommer an på hvilken jobb man kan gjøre.

Jeg ville reagert veldig på en lærer (mannlig eller kvinnelig) som ikke håndhilste og lurt på hvilke holdninger dette mennesket lærer fra seg.

Selv har jeg en jobb der jeg møter mange og jeg kunne nok gjort den om jeg ikke ville håndhilse, men det ville blitt sett på som rart. Men jeg har en del rundt meg som er mer kontorbundne og stort sett bare har interne møter og de ville nok i mye større grad kunnet la være å håndhilse uten at noen hadde reagert.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat