Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-20, 14:28   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Jeg har drøssevis av bilder av ungene på kontoret, og det er vel også det eneste stedet jeg har disse skolefotoene.

Har i og for seg ganske mange bilder av ungene hengende hjemme også, noen instaplakater med masse utvalgte bilder derfra, og slikt. Felles for alle er at det er bilder jeg har tatt selv, for da blir de jo sånn jeg vil ha dem.

Om min utvidede familie hadde påtvunget meg portrettfotografering av barna og forventet at disse bildene skulle henges opp hjemme, hadde jeg sikkert funnet et eller annet hjørne i en trapp eller gang eller noe sånt, og ikke gjort noen big deal av det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat