Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 08:14   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamala Harris! Vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.


Bare trist. At hun blir kritisert for å være for ambisiøst er bare helt ... 50-tallet! Selvsagt er hun det, hun går for føkkings visepresidentembetet i USA.

For presidentembedet, faktisk. Det var det hun ville først. Selvsagt er hun ambisiøs. Noe annet ville jo vært helt krise for en toppolitiker.

Jeg tror hun er et godt og trygt valg. Personlig heiet jeg også på Warren, men jeg har mer tro på Harris. Også er jeg usikker på hvor stor betydning en visepresident har for valgresultatet, egentlig. (Bortsett fra i Sarah Palins tilfelle, der jeg tror det var en avgjørende tabbe.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat