Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-19, 11:52   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva min 14-åring har satt pris på av det hun har fått i gave de siste anledningene, i typisk "tante-prisklasse":

- En pakke med ymse kosmetikk (såpe, sjampo, tannkrem etc) i reisestørrelse + en pakke med tøyposer i ulike størrelser til å sortere klærne i i kofferten/bagen på reise, og en sommerpysj (shorts og t-skjorte). Det var i en og samme gave, hun fikk det med tanke på at hun skulle reise på fotballcup rett etterpå.

- Bunadsøredobber

- Bunadsring

- Sånn metalldrikkeflaske med fint mønster utenpå (husker ikke hva de heter)

- Mobilholder til å ha rundt armen på joggetur

- Mobildeksel fra IDeal of Sweden

- Sportshårbånd (sånne smale strikk man har rundt hodet)

- Hvite Johaug "polvotter" med skinn inni håndflata.

- Greier fra Body Shop og Rituals

- T-skjorter fra SuperDry og Hollister

- Pusepledd til å ha på rommet

- Flanellsengesett med mariusmønster (nesten overraskende begeistret for dette, og et par venninner var nesten overraskende misunnelige)

12-åringen har en både lang og fargerik ønskeliste da, men det er ofte ikke overførbart til andre, for hun har så sære interesser. 14-åringen er mer mainstream.

Dette hadde min 14-åring også likt.

De kommer nedover til helgen, så da spør jeg dem rett og slett.