Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-24, 07:36   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.550
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver-pc misforståelse

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Skrivere er fadens verk. Det er i alle fall innstillingen til den særs kompetente IT-fyren vi har på vår jobb. Det er kun skriveren jeg har sett ham slenge dritt om, så dette med skrivere kan virkelig være ganske tricky.

Det er flere steder å stille inn preferanser for skriveren. Det kan meget vel være at den ene innstillingen slår den andre i hjel.

Du kan sette utskriftspreferanser i Word/nettleser når du skriver ut (typisk via Ctrl + P).

Men en annen måte er å gå inn på selve skriveren via "Printers & scanners" (Windows-tast + I og skriv deretter "printer"). Sjekk alt av innstillinger for "Printing preferences" og "Printing properties" har satt papirstørrelse til A4, og at du ikke har at flere sider skal skrives ut på samme ark.

Det er dessverre veldig fort gjort å misse en innstilling.

Det er dette som gjør det så frustrerende. For jeg finner virkelig ikke en innstilling som ikke sier A4 og stående. Men teststiden kommer ut i halv str åå liggende ark
Har fått tips om å slette skriveren og begynne på nytt. Jeg skal prøve det.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat